۱۱ پاسخ

اشتباه میمکه دستتوبذارزیرسرش بااون یکی حالت قیچی سرسینتونگهدارتو دهنش باهمون شیرت چربش پماداینانزن یهویادت می‌ره بشوری سینومیذاری دهنش

بخدا منم اینجوری بودم بد جور درد داشت نمیتونستم شیر خودمو بدم بچه گرسنه میموند مجبور شدم شیر خشک بدم
اینارو خوب گوش کن انجامش بده کلی دفام میکنی یه روز کامل شیر نده بدوشش اگه میتونی یا شیر خشک بده
شیر خودتو یکم بدوش بزار یه جای چربیش که افتاد چربیشو با روغن زیتون و کرم شقاق سینه هیدروردرم بزن به سینه‌ت هر سه‌شو باهم بعد یه تیکه کیسه پلاستیکو برش بزن بزار رو گردی سینه‌ت کله روز چند بار اینو تمدید کن فرداش شیر بده میبینی هیچ دردی نداره

کرم شقاق سینه هیدرودرم

روغن زردحیوانی بزن دفعه بعد که شیربخوره درد نداره هربار بعد شیر دادن بزن واینکه نیاز بع شستشو نداره وسریع جذب میشه یکمم اگه بمونه مشکلی نداره نی نی بخوره

عزیزم من 17گذشته هنوز زخمه درد می‌کنه موقع شیر داد ی عرقی از تنم می‌ره چذب کن بعد شیر داد بزار خشک بشه پمادشقاق هیدرودرم و تتراساکلین هم خوبه

از شیرت بمال روش

چند قطره از شیر خودت رو بعد شیر دادن روی نوک سینه و هاله بزن و پخش کن بذار خشک بشه

از شیرت بمال بهش زود خوب میشه

کرم شقاق سینه،ازذداروخونه بگیز

پماد آنتی شقاق هیدرودرم
بعد هربار شیردهی بزن به نوک سینه هات
یه شستشو هم احتیاجی نیست

چرب،کن دورش رو

سوال های مرتبط