۵ پاسخ

وای اسم سرماخوردگی نیار تنم میلرزه دخترم ۱۸ روزش بود سرما خورد بستری شد الان دوباره سرماخورده دارم از استرس میمیرم ببرش متخصص اطفال به دختر من دارو داده البته نامه بستری هم داد گفت اگه بدتر شد باید بستری بشه

باید بری دکتر

هیچ دارویی بهش نده سرمانخورده بچه تواین سن سرمامیخوره بینیشوتمیزکن سرفه نمیکنه ریفلاکس پنهان علائمش همینه جای خوابشو شیب بده جای سرش بالا باشه تاراحت نفس بکشه قطره استامینوفن تواین سن ضررداره ب هیچ وجه نده سرماخوردگی نوزاد تب داره بهش شیرمرتب بده جای خوابشو همونطورک گفتم تنظیم کن خوب میشه

از کجا میدونی سرماخوردگی باشه رفلاکس پنهان نباشه؟

علاعمش چیه

سوال های مرتبط