۱۲ پاسخ

نشونس

گلم این یه نشونه س

رو باسن دختر من بود هنوزم هست
فکر کنم ماه گرفتگیه

پسرمنم زیاد داره پشت کمرش خیلی زیادن دستاش پاهاش بردم دکتر ترسیدم چیزی باشه گفت میره ولی طول میکشه میگه ازفشارشکمم توی بارداری بوده

خال نیست لکه مغولی بهش میگن در طول زمان میره

کبودی نیس؟!

خواهرزاده من از وقتی ب دنیا اومد داشت یکی الان ۱۲ سالشه همچنان خال هستش و نرفته

پسر منم رو جفت دستاش و پاهاش و باسنش داره
تازه این کوچیکه برا بزرگ من خیلی بزرگ و پررنگه
دوتا کوچولوعم رو زانو و شونش داره
میگن به مرور میره

طبیعی زایمان کردی

ن فکر نکنم بره

برای دختر من 6 سالگی از بین رفت

بذار بمونه چیکارش داری مامانی

سوال های مرتبط