بخدا منم خیلی عصبی میشم تا ۴۰هفته کاش یکمزودتر زایمان کنه آدم انگیزه بگیره 😭چقدر سخته تمام عضلات گرفتس
پیاده روی شروع کرده بودم تورو دیدم انگیزمو ازدست دادم😂 میگم درد هرموقع بگیره میگیره نیازی نیست
اونجا بلوک نیست بچتو بلند کنه من رفتم گفت چسبندگی دارم صبح رفتم شب زایمان کردم
انشالله بسلامتی زایمان کنی ❤️
عزیزم تخم شوید خوردی هیچ تاثیری نداشت .چون منم میخام امشب درست کنم
خوشبحالتون خوبتون میگیره من بیچاره که عاشق خواب بودم الان خوابمم بهم ریخته دارم دیونه میشم
هم دردیم🥴🫂
دوباره الان پاشدم تو خونه راه میرم پله میرم شیاف میزارم زعفرون میخورم نوک سینه ماساژ میدم ببینم چی میشه
منم با اینکه دلم میخواد تا جایی ک میشه همینطوری بمونم و بچه نباشه بره رو مخم ولی دلمم میخواد زودتر زایمان کنم این استرس و فکر و خیال تموم شه بره ،
کلی پیاده روی اینا امروز رفنم تازه ی سانت شدم اونم دهانه رحم ضخیم ساعت ۹ اومدم از حرصم تا خوابیدم
۱۲
ناراحت نباش زایمان میکنی هرچی میتونی بخواب اتفاقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.