به نظرتون زایمان طبیعی یا سزارین ؟

۱۳ پاسخ

از نظر من این مزخرف ترین سواله 😂عزیزم بدن هر کس فرق داره.. تو هیچ وقت کلی نمیتونی بگی طبیعی یا سزارین .. یه چیز کاملا شخصیه... با توجه به شرایط مالی، روحی و شرایط خودت و بچه باید تصمیم بگیری.... بدن و شرایط هر کس متفاوته و این سوال و با توجه به خودت باید دکترت بگه طبیعی یا سزارین!

طبیعی ترجیح میدم یه روز درد بکشم تا شکمم پاره بشه ده روز نتونم کاری کنم بعد دو تا چسبندگی رحم بگیرم
برای بخیه اون ناحیه هم واقعا بعد دو سه ماه چیزی حس نمیکنی اما خیلی دیدم سزارین ها کلی بعدش اذیت شدن دارن

من که سزارین میکنم.ترجیح میدم شکمم جر بخوره تا جای دیگم

مثلا من انتخابم طبیعی عه... ولی خیلی ها میگن نه طبیعی میمیره ادمممم و فلان و اینا.. چیزیه که با نظر خودت و دکترت باید انتخاب شه نه نظر بقیه

هرکسی طبق تجربه ای ک کرده خوب یا بد رو میگ🤷🏻‍♀️ ولی سزارین👌🏼

این سوال اصلا درست نیست
چون که یکی زایمان طبیعی بدون درد داره ینی خیلی راحت و سریع
یکیم همون زایمان طبیعیو داره با درد فوق العاده و شدت زیاد و زمان بری زیاد ....بلاخره بدن به بدن فرق داره

طبیعی به نظرم بهتره یبارم طبیعی زایمان داشتم انتخابم فقط طبیعیه

بسته به شرایط بدنی و روحی ات ، با پزشک مشورت و تصمیم نهایی بگیر
هیچ چیز خوب مطلق نیست
من خودم سزارین ام

من نظرم طبیعیه ولی میترسم دردش بکشم ولی نتونم آخرش سزارینم کنند

من طبیعی رو ترجیح میدم ولی چون دوقلو دارم نمیتونم و باید سزارین کنم🫠
برام دعا کن ان شاءالله از زایمان خوبی داشته باشم 🤲🙏🌹

سزارین

سزارین

سزارین
طبیعی تجربه تلخی دارم

سوال های مرتبط

مامان سوجان مامان سوجان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری