اجازه بده اول بگم پرااااام🫠🫠🫠🥴اگر قد بلندی لگنت بزرگه به نسبت ورزش بارداری انجام بده تا اماده بشی اگرم کوچولویی اصولا دکتر میگه که تواناییشو نداری
خودت باید ببینی آمادگی داری
بعد اگه بچه سفالیک باش طبیعی میتونی
هم باید وقتش که شد معاینه لگن بشی شرایطش و داری یا نه
سزارینم که اگه بخوای باید بچه بریچ باش
یام اختیاری بری سزارین
ربطی به سن نداره
به امادگی بدن ربط داره
من بچه اول مو ۱۷ب دنیا اومد سزارین شدم
عه چقدر سنت کمه
زایمان ربطی ب سن نداره
چندسالگی ازدواج کردین که ۱۵دارین زایمان میکنین؟واقعا توی این دوران هم دختراشونو این سن شوهرمیدن؟🤦🏻♀️
انشالله که خوشبخت باشین🤲🏻💞
منم همسن شما بودم پسرم ب دنیا آوردم طبیعی
من ۱۷ سالگی زایملن طبیعی کردم ولی خیلی سخت بود سزارین عوارضش زیاده طبیعی عوارض نداره
وویی ننه 😍 مامان کوچولو💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.