به نظرتون برم زایمان طبیعی پشیمون میشم ؟ ۱۹ سالمه

۱۲ پاسخ

فک کنم دردش زیاد
ولی خب همون موقع است
بعدش دیگه راحتی
سزارین بعدش خیلی بده
بنظرم اون بیشتر ادم رو پشیمون میکنه

آره من رفتم پشیمون شدم آخرشم درد طبیعی کشیدم و سزارین اورژانسی شدم

من هم سن شما بودم زایمان اول درد داشت ولی خوب پشیمانی خاصی هم ندارم

هردوش دردداره اماسزارین بهتره من تجره هردورودارم بایدببینی چی برات پیش میادنه اینکه انتخاب کنی .هرچی به صلاحته اماچون اولی هستی منم اولی مونوزده سالم بودطبیعی خیلی گشادنمیشه بروطبیعی پشیمون نمیشی

منم‌تا امروز کلاس میرفتم پیاده روی و ورزش و اینا‌ می‌کردم ولی امروز دکتر و سونو‌بهم گفتن‌که احتمال زیاد سزارینم حالا نمیدونم سزارین درد داره با طبیعی

عزیزم ادم با ادم فرق داره
من اولی طبیعی بودم، خیلیم اذیت شدم
ولی دومی هم طبیعی میارم
سعی کن پیاده روی کنی، ورزش کنی، ذهنت اماده باشه
نه اینقدر فکر کن سخته که استرس بگیری ، نه به اونایی توجه کن که میگن یه ساعت درد داری و تموم
چون بدنا متفاوت
ولی شما اولی نیستی، قطعا آخری هم نیستی

نه چرا پشیمون من یبارتجربه کردم خوب بود

والا نزدیکان من اونایی که سزارین شدن میگن طبیعی
اونایی ک طبیعی بودن میگن سزارین😂
منم سپردم به خدا
فعلاانقدر چالش دارم ک هنوز به زایمان فکر نمیکنم

من میخام طبیعی برم بینم دردش چقده

منم نظرم برا سزارین بود ولی بعدش دیدم بهتره زودتر سرپا میشم خودم میتونم کارام کنم طبعی انتخاب کردم یه روزه تموم میشه میره دگ

حخخخ اون لحظه حتما ولی بعدش ن

اگ رفتی ماماهمراه بگیرخیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سوجان مامان سوجان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا مهرشاد 🧸🤍 مامان آقا مهرشاد 🧸🤍 روزهای ابتدایی تولد