من اولی رو طبیعی زایمان کردم، بسیار راضی بودم. دومی هم ایشالا طبیعی
خیلی سخته زایمان هم طبیعی هم سزارین خداکمک کنه دوتاش عوارض داره والا🥲
عزیزم اصلا نگران نباش،من سر بچه اولم همش با استرس گذشت ازبس ترسو هستم میگفتم من نمیتونم زایمان کنم.ولی خدا کمک کردو از سزارین راضی بودم.مطمئن باش هردوتاش خوبه خدا بزرگه اصلا بهش فکر نکن،میری بسلامتی زایمان میکنی میای هر کدوم ک ب صلاحته بشه انشاالله.
چقدر زود استرس گرفتی دختر🥲، ببین بستگی ب بدنت داره همینجور ک میبینی نظرا متفاوته یکی طبیعی زایمان کرده و راحت بوده براش یکی سخت سزارین هم همینطور بشین قشنگ با خودت فکر کن پرس و جو کن ببین بدنت اگر آمادست قبلا ورزش میکردی الانم شروع کنی و ترسی از طبیعی نداری خب طبیعی امتحان کن اگر در خورد نمیبینی ک اون درد و تحمل کنی برو سزارین ک اونم دردسرا خودش داره بعد زایمان
تا آخر عمرم سزارین
من زایمان اولم طبیعی بود خیلی راضی بودم یکی از خواهرام سزارین بود من شاهد بودم خیلی درد کشید زایمان طبیعی همون اولش دردش و میکشی و تمام ولی سزارین دردش بعداز زایمان شروع میشه
صد در صد سزارین
من که میخوام سزارین شم....چون سزارین خیلی بهتر از طبیعیه نه خودت اسیب میبینی ن بچه
هیچکدام😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.