۱۰ پاسخ

عزیزم بستگی به بدنت داره حرف هیچ کس نشو
بزار یکم بگذره ببین خودت کدومش میتونی انتخاب کنی، هر دوش عوارض خودشو داره هیچکدوم بهتر نیست

اسمش با خودشه دیگه بدنت واسه زایمان طبیعی ساخته شده .بیخودی نیست ک انقد تاکید روشه البته من تاحالا زایمان نکردم اما انتخاب خودم طبیعیه خودتو آماده کن با کلاسها

تو آمریکا سزارین دومین جراحی پر عوارض شناخته شده. و کلا تو کشورهای دیگه 2 درصد سزارین انجام میدن😐

طبیعی عزیزم

ب نام خدا سزارین

طبیعی عالیه من خیلی دوس دارم ولی بابد از نظر ذهنی ببینی امادگیشو داری یا نه من خودم خیلی دوس دارم ولی وحشت دارم

بستگی به توان بدنی خودت داره.
یکی براش طبیعی راحت تره یکی سزارین.
قرار نیست اگر سزارین رو یکی براش راحت تره برای شما هم راحت باشه.ممکنه شما اذیت شی.
باید به خودت مراجعه کنی عزیزم

طبیعی بهتره.من دوتای اولم طبیعی بود اینم میخوام طبیعی انجام بدم

طبیعی بهتره ولی من این سری خیلی استرس دارم🥺

در تمام دنیا از نظر دکتر ها و مردم ها طبیعی بهتره اگ بتونید

سوال های مرتبط

مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیلدا مامان هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی