خانما بیاین بگین سزارین خوبه یا طبیعی طبق تجربه هاتون

تصویر
۱۰ پاسخ

طبیعی چون به محض اینکه بخیه زدن همون لحظه سر پا شدم و رو پا خودم بودم

طبیعی

البته من زایمان طبیعیم ماما خصوصی داشتم هوامو داشت وگرنه پرسنل خود بیمارستان ادم حسابت نمیکنن

تجربه طبیعی ندارم ولی سزارین برام خیلی خوب دهبارم برگردم عقب بازم سزارین میکنم

بچه اولمو سزارین بدنیا اوردم خیییلی خوب بود راضی بودم الانم بازم سزارین میخام ولی میگن شکم دوم سزارین یکم سخته

سزارین بدون شک بازم برگردم عقب بازم سزارین انتخاب میکنم …من فردای زایمان از شهرستان اومدم خونه خودم سه روز بعدشم خودم کارا شخصیمو میکردم ۱۰روزگیم تنها بودم دیگ

ببینید طبیعی خیلی بهتره
از خیلی از لحاظ ها
درسته امکان داره بواسیر بگیرید ک زود خوب میشه
ولی شیرتونو زیاد میکنه
دردش همون موقع اس و دیگ تموم میشه
دیگ تا اخر عمر یه بند زیر شکمتون نیست(بخیه سزارین)
و خودتون بعد 3ساعت سرپا میشید
من ماما همراه داشتم ولی کادر درمان هم خیلی خوب برخورد میکردن


یادتون باششه اگ خواستید طبیعی زایمان کنید از قبل با پزشکتون درمیون بزارید ک دوتا بخیه بیشر از حالت عادی بزنه
من با دکترم صحبت کردم و سر بخیه کل حواسم بود بازم یاداوری کنم

به قول دکترم ن تنها اسلام در خطر نیفتاد بلکه اسلام هم خوشحال شد😅

طبیعی عزیزم ولی اگ طبیعی شد تصمیمت حتما ماما همرا برای خودت بگیر خیلی کمکت میکنه توروند زایمان
من بازم بخوام بچم اگ مشکل نداشت اینم طبیعی انتخابم برا منم دعا کنین امینوسنتز دارم

سزارین

طبیعی طبق تجربه ۳باره

سوال های مرتبط