خانما به نظرتون سزارین خوبه یا طبیعی ؟

۹ پاسخ

سزارین فقط

بستگی به بدن هر فردی داره هر دو تاش خوبی و بدی داره

۱۰۰ درصد طبیعی چون هرچی از راه خودش بهترینه ضمن اینکه برای بعدی انتخاب داری ولی سز دیگه بعدش فقط سز انتخابی نمی مونه

نمیتونم نظر بدم کدوم بهتره جفتش سخته ولی خودم سزارین رو انتخاب میکنم چون بدم میاد ۱۰ تا دست بره تو واژنم و هی زور بزنم و دادو بیداد کنم ...

درسته که میگن زایمان طبیعی باعث میشه واژن گشاد شه بعد از زایمان؟

من انتخابم طبیعیه بچه اولم هست
با خط عمل سزارین فک میکنم و درد بعدش واقعا به نظرم نمی ارزه ولی طبیعی درد میکشی بچه دنیا میاد دیگ درد خاصی نداری
الانم ک کلی روش های بدون درد اومده برا طبیعی مثل اپیدورال و این چیزا یک ماما همراه داشته باشی دیگ غصه ای نداری

من بخاطر امپولایی سزارین اعصاب پام ضعیف شدن هیچی مثل طبیعی نیست

من‌ک والا عصاب درد کشیدن ندارم و میخوام سز کنم

من ک خودم جرات ندارم واسه طبیعی ب نظرم سز بهتره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری