۱۰ پاسخ

هیچ وقت این سوال رو از کسی نپرس چون هرکس براساس تجربه خودش جواب میده به نظرم اصولی تحقیق کن کلاس شرکت کن و بعد خودت با توجه به چیزهایی که اموزش دیدی و شنیدی تصمیم بگیر صغری و کبری هرکی یک چیزی میگن و بزرگنمایی و اغراق هم فراوون میشه تو صحبتا

هر کس نظری داره انتخاب من سزارینه نمی‌دونم

انشاالله بع سلامتی

من چون فوبیای درد رو دارم و یه آمپولم دچار استرس و لرزشم میکنه ترجیح م سزارینه

بستگی ب بدنت داره عزیزم من ک هی روز ب روز رد میشه بیشتر حس میکنم واژنم تنگ تر میشه چون رابطه هم دارم همین حس رو دارم 🥲

من انتخابم طبیعیه

من سزارین بودم واسه پسرم واقعا خیلی سخت بود

طبیعی والبته ماما همراه داشته باشی

هردوتاش سخته و مونده به آستانه تحمل خودت من الان بگم طبیعی بلکه تو طبیعی دردش برات سخت باشه یا مثلا بگم سزارین تو زخم سزارین برات قابل تحمل نباشه ، هر جفت زایمان ها سخته ولی خب مقایسه می‌کنی طبیعی بهتره

بارداری اولمه دلم میخواد طبیعی بشم

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرشاد 🧸🤍 مامان آقا مهرشاد 🧸🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوجان مامان سوجان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری