دوتاش مثل همه
چه از پایین جر بخوری چه از بالا
دوتاش سختیای خودشو داره و زایمان بدون دردم نداریم
من طبیعی رو قبول دارم بارداری قبلیم طبیعی بود خیلی خوب بود و از بعد زایمان سرپا بودم دیگه
تجربه هم طبیعی دارم هم سزارین
و انتخابم سزارین هست
سزاررررین
من بچه اولم طبیعی بود و دقیقا مثل یه دخترم و همیشه تو رابطه از تنگی اذیتم
اما این بچمو میخام سزارین بشم
چیزای ک جدیدا از طبیعی میشنوم غیر قابل تحمله
من اولینو طبیعی آوردم اینو میخوام سزارین شم از طبیعی ترسیدم
طبیعی
من دوتا بچه طبیعی اوردم همون ده دیقه زایمان سخته سر بچه اولم که اصلا خبرت نمیشه چطور میگذره بعد یه ساعت از زایمان هم میشی همون ادم قبل حاملگی راحت بلد میشی میشینی اما سزارین چند ساعت فقط باید رو به بالا بخوابی بدون بالشت بعد چقدر سخته بچه رو تو اون حالت شیر بدی بعدم که کلی هزینه و جای بخیه و درد بخیه و کشیدن بخیه ها و ترس از عفونت و عمل دوباره به نظرم ارزشش رو نداره من سر بچه سومم هم میخوام طبیعی باشه
من صددرصدطبیعی
طبیعی
هرکسی طبق تجربه که داره یا تجربیات اطرافیانش میگه
ولی من نظر شخصیم اینه جفتش درد و مشکلات خودشو داره
من خواهرم سزارین شد دیدم چقدر بعدش اذیت شد و سختش بود یه خواهر دیگمم طبیعی بود خیلی راحت بود کاراش میکرد اذیت نبود.
بقول دکترم که گفت طبیعی تا بچه دنیا بیاد دردات میره ولی سزارین تازه دردات شروع میشه
خودمم شرایطم جور شه و بچه بچرخه طبیعی زایمان میکنم
من تجربه هر دو رو دارم صد در صد طبیعی
سزارین بی تردید
هرکس یحوریه من چون مثل مرگگگگ از سزارین می ترسیدم طبیعی خیلی خوب بود برام
سزارین
طبیعی 😊😊
سزارین
سزارین
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.