سلام مامانا بنظر تون دندونه یا ن؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اره همین کارو میکنم مرسی

سلام خانم ها یه سوال شما از چه هفتی رفتید بهداشت تشکیل پرونده دادید ؟؟من هنوز نرفتم مشکلی پیش نمیاد

عزیزم واسه دومی خودت اقدام کردی یا سوپرایزتون کرد؟

آره عزیزم
مبارکه اگه دندونی داره بذار سرد بشه بده گاز بزنه یا اگه ازین پستونک میوه خوری داری توش میوه بذار ،بعد بذار یه بزنه بده گاز بزنه دردش آروم میشه

دستتو آروم بزار اگه حالت نیش یا تیز باشه اره

شیر نمیخوره شب هام کم خواب میشه

از داخل سفید میزنه دو روز قبل کم بود الان ی زره بیشتر شده سفیدی

تصویر

فک کنم😍
ای جانمممم

واخخخ مادر چه لب و دهنش نازع خدااا😍🥺

ارررع

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان حامد مامان حامد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان اسمعیلی مامان اسمعیلی هفته بیست‌وچهارم بارداری