منکه میگم فقط سزارین
به نظرم من خانواده و اطرافیان با نظرهاشون خیلی تاثیر داره روی نظر آدم
هر کسی نسبت به محیط بیمارستان و پرستار و دکترش نظر میده
به نظر من دکتر خوب تویی بیمارستان خوب هر دو مدل زایمان خوبه
هر کدوم هم فواید داره هم عوارض
سزارین 🥲
بنظر من سزارین خیلی بهتره درسته بعداز عمل درد داری ولی دگه خیالت راحته بچه کنارته وهی نگاش میکنی دردات یادت میره ذوق میزنی ولی طبیعی هم باید درد بکشی هم نگرانی نمیبینیش ولی همچی بستگی به کشش بدن خودت داره
میتونی طبیعی بیاری با بی دردی
من سزارین شدم بچه اولم خوب بود فقط تا یکی دوروز اول خیلی درد داشتم ولی بعدش دیگه خوب بودم
بنظرم هردوش بده🤣ولی چاره چیه بچه ازدهنمون ک درنمیاد بین بد و بدتر باید انتخاب کنی
من تجربه دوتاطبیعی دارم میگم طبیعی خوبه اونی ک سزارین کرده مبگه سزارین سرهردوش باید دردبکشی فرق نداره بابا
صد در هزارررررر سزززززززززارین
بستگی به روحیه ات داره ک کدوم واست قبولش راحتتره بدنت کشش کدومش رو دارع
بنظرم طبیعی ولی بسته ب شرایط داره
من سزارین بودم راضیم
بستگی ب شرایط مادر داره دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.