چون گفتی حسینی من میگم.
طبیعی بچه اول سخته ولی برا دومی سومی راحتی. بلافاصله هم بلند میشی اگه بخیه نخوری.
سزارین دیگه اون دردای طبیعی رو نداری بجاش بعد دنیا اومدن بچه درد داری.
پروسه طبیعی سخته و زمانبر
سزارین سریع اتفاق میفته
طبیعی خونی که از دست میدی کمه
سزارین زیاد
طبیعی امکان گیر کردن بچه و اکسیژن نرسیدن به بچه زیاده
سزارین کمه.
درکل من بادونستن همه اینها سزارین شدم و اگه بازم برگردم به عقب سزارین میشم .پشیمونم نیستم
سزارین تیلی سخته حتی دربعضی موارد سخت تر از طبیعی. ولی بنظرم ارزششو داره که بخاطرش النگوتو بفروشی اینکارو انجام بدی. این نظر راست حسینی من بود
من انتخابم سزارینه
هر کدوم که خودت ازش حس بهتری میگیری.بدن تا بدن فرق میکنه.یکی با طبیعی اوکیه.یکی با سزارین.
سزارینی دیدم بلافاصله بعد عمل اوکی بوده ولی طبیعی تا ۴۰روز از درد بخیه درست ننشسته.خودمو میگم.
یا برعکس سزارین بدن یکی رو کلا داغون میکنه ولی یکی با طبیعی هیچ عوارضی ندارد.
در کل هردوش درد داره یکی قبل زایمان یکی بعدش.
اگه ترس از زایمان طبیعی نداری به نظرم تجربه ش کن.اینجوری میتونی دومی سزارین رو انتخاب کنی.
ولی اولین زایمان سزارین باشه دیگه برگشتی نداری
طبیعی ازهمه مهمتر خوبیش اینه دیگه درد جای بخیه نداری
من طبیعی تا ۴۰ روز از درد بخیه نتونستم حتی بشینم اما سزارین اوکی بودم ۱۰ روزه سرپا شدم ۱۰ بارم برگردم عقب حتما سزارین
به نظر من سزارین بهتره
من شکم اولم سزارین شدم حتی بعد از عملم درد زیادی حس نکردم
من سز شدم بیشتر بخاطر عوارضی ک ممکنه برا بچه داشته باشه
من دخترم سزارین بود صدبار دیگم برگردم عقب سزارین میکنم.. این تو راهی ام کع دارم خود به خود سزارینه پمپ درد و شیاف مرتب استفاده بشه اذیت کمتری میشی
منکه طبیعی خیلی راحت بودم فوری هم بلند شدم
سزااااااارین👍
سزارین من هردوتا بچمو سزارین کردم
مامان منم هردو تجربه رو داشته و میگه طبیعی بهتره از سزارین
گلم طبیعی خیلی خوبه من تو بچه اولم طبیعی زایمان کردم تو یک ساعت زایمان کردم ولی سزارین خوب نیست بعد سزارین کمر درد میگیری و خیلی مشکلات دیگه ولی طبیعی خوب تره
ولی سزارین که کنی هردفعه زایمان بعدیت سخت تره،من الان بارداری سومم هست تمام شکمم درد میکنه واقعا،مطمئنم دیگه این سزارین سخت تراز قبلی ها خواهد بود،ولی سزارین اول آسون تره،ولی عوارضشو بعد میذاره ،حالا بعضیا میگن سزارین بهتره ولی هرچیزی طبیعیش بهتره اگر بدنت تواناییش رو داشته باشه،اگر فیلمای سزارین رو ببینید متوجه میشوید چه بلایی به سر بدن میاد که آدم نمیفهمه،جدا از اینکه هردفعه رحمه پاره میشه،ولی تو طبیعی اصلا رحم آسیب نمیبینه،بازم میگم واسه کسایی که لگنش خوب باشه
اگه انتخابتون آگاهانه و با شروع یکسری ورزش ها باشه طبیعی راحتتره و مثل درد پریود میشه براتون و باز شدن دهانه رحم با همراهی همسر و ماما همراه بصورت فیزیولوژیک درد کمتری داره
من بچه اولمه و انتخابم طبیعیه مگر اینکه ماه آخر موردی پیش بیاد که دکترم سزارین و صلاح بدونه
من با اینکه زایمان اولم طبیعی بود بچه مرده به دنیا اوردم بعد از بیمارستان کارامو خودم میکردم،این دفعه سزارین میخوام چون طبیعی انقد فشار میدن که فتق نافت پاره میشه،مال من که پاره شد یه عمل دیگه بعدش انجام دادم به نظرم خیلی بدتره طبیعی
من چون ی بار پام بخیه خورد خیلی از بخیه میترسم برای همین انتخابم طبیعیه درسته به احتمال خیلی زیاد تو طبیعی هم بخیه میخوریم ولی خیلی کمتر از سزارینه بعدم اینکه طبیعی زود تر سرپا میشی.. کمتر از سرازین بعد زایمان اذیت میشی
بستگی به بدن ولگن زن هم داره مثلا دکتر گفته بود لگنم پهنه برای زایمان طبیعی خوبه ولی بجاش کمرم داغونه و متخصص کمرم گفت به هیچ وجه طبیعی نکن شرایطتت صد چندان بدتر میشه خب فشار زیادی به لگن و کمر میاد و من به سزارین فقط فکر میکنم و ناچارم و درداش بجوش میخرم
طبیعی به شرطی که لا آمادگی کامل بری و بدنت قشنگ آماده زایمان باشه
من ۲تا زایمان طبیعی داشتم از خود زایمان هام راضیم.فقط بعد زایمان اذیت میشم بخاطر بخیه ی زیاد و عوارض طبیعی مثل افتادگی رحم
هر دوش سختی خودشوداره.من اولی طبیعی بودم سخت بود ولی از اینکه شکمم هم پاره بشه میترسم.در نتیجه همون طبیعی روبیشتر ترجیح میدم.دردش هم درد پریود بودولی شدید تر فقط عیبش این بودچون من بدون درد بستری شدم زایمانم طولانی شد.ان شالله این سری بهتر باشه
ببین بدن هرکسی فرق داره برای یکی طبیعی خوبه و راحته یکی ام نمیتونه سز میشه اون براش بهتره تا طبیعی ،راجب جفتش تحقیق کن کامل ،کلاسارو شرکت کن بعد ۳۸ هفته اگه لگنت اوکی باشه میگه دکترت طبیعی اگه نباشه میشه سز
نگاه عزیزم بستگی به بدنت داره واقعا برو پیش متخصص و ماما بگو معاینت کنند اگر لکنت خوب باشه واقعا طبیعی ولی اگر لکنت خوب نباشه سزارین،من خودم دوبار سزارین شدم سر بچه اولم بیمارستان خصوصی هم بودم ۲۴ساعتم درد کشیدم ولی بچم دنیا نیومد سزارین کردم ولی واقعا هر لحظه دعا میکردم کاش دنیا بیاد،ولی یه خانم ساعت12.30شب اومد ساعت یکم بچش طبیعی دنیا اومد منم از سه ظهر بهم آمپول فشار زده بودن ودهانه رحمم کامل بازشده بود تا ۴صبح بچه دنیا نیومد بعد سزارینم کردن
طبیعی خیلی سخته ولی ارزش داره چون بعد بچه دیگه هیچ دردی نمی مونه میتونی کارای خودت وبچتو انجام بدی
هر دوتا بچمو سز کردم از طبیعی وحشت دارم زن عموم سر طبیعی بچش مرد
طبیعی ازهمه مهمتر خوبیش اینه دیگه درد جای بخیه نداری
کاش شوهرامون زایمان میکردن
هر کی یه جور دوس داره من خودم بارداری اولم به هیچ عنوان راضی نبودم سزارین بشم چون تحمل دوره نقاهت ندارم راضی هم بودم خیلی الانم تصمیمم طبیعی هستش
من مامانم تجربه دوتا شو داشت
و گفت سزارین خیلی بهتره انتخاب منم از روی تجربه مامانم سزارین شد
من میگم طبیعی
من که ترس شدید دارم میخام سزارین کنم
من سابقه زایمان طبیعی دارم ولی سزارین نه ... ولی این دفعه میخام سزارین کنم برای طبیعی خیلی سخت زایمان کردم
سزارین 😁
طبیعی بخاطرعوارض کمتر بهبودی سریعتر هزینه کمتر و
سزارین از نظر من
چون من میدونستم درد طبیعی رو بکشم آسیب روحی پیبینم و دور و وریامو هاپ هاپ میکنم میدونستم از بچم بدم میاد ک باعث اون حجم از درد شده براهمین فقط سزارین
هیچکدوم😄😂😝
جواب قطعی برای این سوال پیدا نشده هنوز😅😅
چمیدونیم خواهر😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.