نوع زایمان بستگی به شرایط جسمی و بچه داره دیگه و مهمه که تو هر کدوم از روشای زایمان سلامت مادر و بچه حفظ تامین بشه
فرق داره من دوستم سزارین شد روز سوم دیگه تنها بود تو خونه کاراشو میکرد زود سر پا شد ولی دختر داییم سزارین شد مرد و زنده شد تا دوماه نه میتونست بشینه نه راه بره بخیه هاش عفونت کرد سه بار براش بخیه زدن
سزارین انتخاب خوبیه
ولی من طبیعی رو انتخاب میکنم چون میخام بعد زایمان زودتر سر پا بشم
ببین واقعا نمیشه گفت طبیعی یا سزارین
هر کسی بر اساس نیروی جسمی
شرایط روحی روانی
شرایط مالی و حتمی خیلی چیزای دیگه باید تصمیم بگیره هیچ کدوم خوب یا بد مطلق نیستن
ب هر حال علم پیشرفت میکنه از مال قدیم تا الان
حتی برش ها و مدل بخیه زدن توی هر دوتا زایمان فرق کرده
هر کدوم سختی هایخودشونو دارن
هر دوشونم احتیاج ب بخیه دارن
و هر دوتا شون
خوبی ها و بدی های زیادی دارن
بنظر من در کل مادر شدن ی پروسه طولانی
باید بعد از زایمان حواست ب خودت باشه ورزش کنی از عوارض هاشونو کمتر کنی
من طبیعی چون به شدم آدم بد ضخمی هستم و چون دست تنهام و مادرم خیلی نمیتونه بیاد از من پرستاری کنه برام مهمه که بعد از زایمان سرپا باشم،تصمیم دارم یوگا بارداری برم و مامای همراه بگیرم که برام راحت تر باشه
من دوتا از دوستان هم زمان به فاصله یک هفته زایمان کردن اونی که طبیعی بود کلی بخیه خورد بعد زایمان هم خیلی اذییت شد اونی که سزارین کرده بود راحت تر بود زودتر بلندشد جفتشونم لاغر بودن بعدم طبیعی زایمان کردن شانسیه زنداییم قبل عید زایمان کرد بعد زایمان زود سرپاشد
طبیعی چون مامانم مریضه نمیتونه بعدش بیاد مراقبم باشه دوستم ندارم خواهرشوهرم از زندگی خودش بزنه بیاد کارای منو بکنه نمیخوام کسیو اذیت کنم بعد از طبیعی حداقل بتونم از جام بلند شم
صددرصد سزارین چون درد بعد زایمان و میشه با شیاف و قرص تحمل کرد ولی اصلا نمیتوم اون حجم از درد و تحمل کنم
قطعا سزارین بعدش درد داری اما درد طبیعی وحشتناکه و کاش همین بود عوارض بعدش افتادگی مثانه تا اخرعمر میمونه و عملش فایده ای نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.