زایمان طبیعی خوبه یا سزارین؟

۱۷ پاسخ

طبیعی با ماما همراه خوبه

سزارین بعدا پشیمون میشیی قطعا طبیعی عوارضی ام نداره چون ساختار طبیعی بدنته

قطعا طبیعی

فقط طبیعی

من که میخوام برم طبیعی توکل بر خدا

منی که تجربه هر دوش رو داشتم میگم صد در صد سزارین.اگه میخوای جواب و تجربه واقعی ببینی برو تنظیمات تاریخ پروفایلتو ببر رو هفته آخر،بعد از کسایی که تازه زایمان کردن بپرس.الان گهواره کسایی رو برات میاره اکثرا مامان اولی هستن و تجربه ندارن و خیلیاشون تحت تاثیر تبلیغات زایمان طبیعی‌ان.به نظرم اولا از خانومای فامیل خودت بپرس ببین چجوری بودن،بعدم تاریخو جا به جا کن تجربه واقعی ببین.

صد درصد طبیعی

اگه که ژنت خوب باشه قطعا طبیعی ولی نه سزارین خیلی‌ راحته

من از طبیعی راضی بودم بعدش خیلی اذیت نشدم سزارین تا ۱۰ روز درد داری

ماله من بچه اولم طبیعی بود اینم طبیعی مخوام اگه خدا بخواد

طبیعی سز خیلیییی بدع

طبیعی

سزارین صدرصد

سزارین می کنم

من سزارین طبیعی متنفرم از بس دیدم دورو بریام چقدر اذیت شدن

فقط سزارین

من قطعا سزارین از عوارض طبیعی درآینده خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی🤱🏼💕 مامان تودلی🤱🏼💕 هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری