صد در صد طبیعی
من درد طبیعیو کشیدم و سزارین شدم.انتخابم سزارینه
من طبیعی زایمان کردم راضی ام
صددرصد سزارین
من بارداری دومم اولی و میخواستم طبیعی برم بخاطر فشار بالا بیمارستان بستری شدم وضعیت مامانهایی که زایمان میکردن و دیدم و پشیمون شدم فرداش دکترم سزارین کرد خیلی خیلی راحت تر از چیزی بود که میگفتن
سزارین عوارضش نسبت به توانایی مقاومت بدن هست برا من اصلا سخت نبود با گذشت ۱۰ سال از زایمان اولم هیچ عوارضی نداشتم ترجیحم سزارین برای دومی هم
طبیعی در صورتی خوبه که لگنت مناسب باشه و سریع زایمان کنی خیلی کم بخیه بخوری در غیر این صورت فقط سزارین
هرکی ی چیزی میگه من میگم خدا جایی ادمو قرار بده ک توانایی شو داره یکی میگه سزارین عوارض داره یکی طبیعی زودتر بلند میشین بحث ما درد ک کدومش راحتره
اگه قصدت طبیعیه به نظر من حتمااا
ماما همراه بگیر
واقعاااااا تو پروسه زایمان کمکت میکنه
من اولیم طبیعی بود دومیم هم طبیعی میرم
من دخترم طبیعی بود خیلیییییی درد کشیدم تا دنیا بیاد الان دومیو باردارم ولی بازم طبیعیو ترجیح میدم به آمپول از کمر و ۷ لایه بریدن شکم
طبیعی دردش تا وقتی دنیا بیاد هست بعدش اصلااااا دردی نداری من اومدم خونه کارامو خودم میکردم ولی سزارین دردش تازه بعد عمله جای بخیه میسوزه آمپول از کمر میزنن عوارض اون هست تازه باید پاشی بچه هم شیر بدی
من موقع زایمانم یکی از هم اتاقیام سزارین بود من تنهایی پامیشدم دخترمو شیر میدادم ولی اونو هم مادرش هم مادر شوهرش کمکش میکردن پاشه از تختش بچه رو شیر بده
طبیعی عالیه
من شکر خدا اولی طبیعی بود دومی ام میخوام طبیعی بیارم
دردش فک کن همون درد پریوده حالا چند لول بالاتر
خیالت راحت اینقدر علم پیشرفت کرده که اگه بخوای نمیزارن کلا درد حس کی..اپیدورال انجام میدن برات
منکه راضی بودم
۶ سال پیشم انجام دادم ۴ تومن هزینه ام شد
سزارین اونموق ۴ و نیم ۵ تومن بود
برا خودم بیمارستان خصوصی اتاق خصوصی وی ای پی ماما خصوصی و کلی آپشن دیگه
تازه هرکی ام خودم میخواستم میزاشتن بیاد پیشم تو اتاق فقط موقع بچه میخواست به دنیا بیاد اونارو بیرون کردن و بردنم اتاق عمل
عزیزم من طبیعی بودم و برگردم عقب دوباره طبیعی رو انتخاب میکنم. ببین درسته دردش زیاده اما بلافاصله بعد دنیا اومدن بچه هیچ دردی نداری کاراتو خودت میتونی انجام بدی خیلی راحتی.
من اتفافا 7 ماه قبل عمل هم شدم. وقتی درد عمل و طبیعی رو مقایسه کردم. درد طبیعی خیلی قابل تحمل تره.
من حتی بعد عملم ی سرویس نمیتونستم برم بماند ک چ درد شدیدی هم داشتم.
والا عزیزم من طبیعی بود دردش قشنگ انگار زنده زنده استخون ادمی میشکنن
ولی بعدش که بدنیا بیاد نی نی تموم میش دراخر ی فشار میدن رو شکمت ک کثیفای میاد بیرون
بخیرو حتمن باید بگی محکم و سفت بزنه برات وگرنه بشینی باز میشه مراقبتم کنی ک عفوت نگیره
هر کدوم مشکلات خودشو داره...
من یه طبیعی داشتم الان دومی رو میخوام بیارم انقدر میترسم... وقتی یادش میوفتم که چقدر درد کشیدم پشیمون میشم میگم همین یکی بسه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.