خانوما بنظرتون زایمان طبیعی خوبه یا سزارین؟

۱۵ پاسخ

قطعا سزارین بهتره
طبیعی پایین‌تو پاره پوره میکنن چیه بابا.

طبیعی

خوهش میکنم

فقط سزارین عالیه

تجربه ندارم ولی طبیعی بیشتر میپسندم

طبیعی زایمانم اولم طبیعی بود ماماهمراه هم گرفته بودم خیلی راضی بودم تایم زایمانم رو کوتاه تر کرد اینبارم خدا کمکم کنه طبیعی میارم

ببین من میگم اگر شرایط طبیعی داری اصلا به سزارین فکر نکن

طبیعی کار من نیس.سزارین انتخابمه ان شاءالله

سزارین

من زایمان اولم سزارین بود و عالی بود

طبیعی

من حس میکنم برا هرکسی متفاوته یکی میگه طبیعی خوبه یکی میناله نمیتونم هیچوقت تصمیم بگیرم ب گفته دیگران انجام بدم انتخاب برام سخته

بنظرم طبیعی

طبیعی ان شاالله اگه خدا بخواد

طبیعی✋

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری