خانوما سزارین خوبه یا طبیعی

۵ پاسخ

بستگی به شرایط و بدنت داره الان بهش فکر‌نکن

قطعا زایمان طبیعی ... من اولی طبیعی بودم اگه خدا بخاد دومی هم طبیعی زایمان میکنم

هرچیزی طبیعیش خوبه گلم

اگه زایمانت طبیعی باشه سن که بالا میره باعث افتادگی رحم میشه وهزارویک مشکل دیگه🫩

نسبت ب خودت داره بعد دکتر معاینه می‌کنه نسبت به لگنت اگر تونستی میگن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان ☔️بَرفی🌨🌈 مامان ☔️بَرفی🌨🌈 هفته شانزدهم بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری