بستگی به شرایط و بدنت داره الان بهش فکرنکن
قطعا زایمان طبیعی ... من اولی طبیعی بودم اگه خدا بخاد دومی هم طبیعی زایمان میکنم
هرچیزی طبیعیش خوبه گلم
اگه زایمانت طبیعی باشه سن که بالا میره باعث افتادگی رحم میشه وهزارویک مشکل دیگه
نسبت ب خودت داره بعد دکتر معاینه میکنه نسبت به لگنت اگر تونستی میگن طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.