من از سزارین راحت تره بنظرم
طبیعی
من دختر داییم خیلیی لاغره سه تا بچشو طبیعی دنیا اورده هیچ مشکلی هم نداره خداروشکر، دونفر دیگه رو هم ک میشناسم بچه هاشون طبیعی اورد الان با اینک چند سال میگذره هیچ مشکلی نداشتن.
بستگی به بدنت داره ک کدومو میتونه انجام بده
بعضیا لگنشون مناسب طبیعی نیس
درد طبیعی رو میکشن ولی مجبور میشن سزارین انجام بدن
بعضیام لگنشون عالیه، با پمپ درد خیلی راحت زایمان میکنن بدون برش
باید دکتر کاربلد معاینه کنه، اگ دید واقعا شرایط طبیعی نیس سزارین اختیاری انجام بده
چون اختیاری انجام نده میبرن بیمارستان اینقدر باید درد بکشه تا ببینن ضربان قلب میاد پایین و نمیتونن بعد ببرن سزارین درد هردو زایمان رو بکشه
ببین هرکی یه چیزی میگه چون هر کدوم یه مدل درد کشیدن من تو خانواده نصفیا میگن سزارین بهتره نصفیا میگن طبیعی چون بدن با بدن فرق داره توام ببین خودت کدوم میخای من تا الان ک گفتم طبیعی چون دردش همون اوله
من طبیعی زایمان کردم .طبیعی ترجیع میدم .میتونی از آمپول ضد درد هم استفاده کنی قیمتش ۵ ملیون بود الان نمیدونم
طبیعی
طبیعی انگار هر لحظه میمیری و زنده میشی ولی بعدش اصلا انگار هیچ دردی نداشتی
من تجربه سزارین نداشتم ولی طبیعی واقعا مرگومیبنی ولی بعد زایمان خیلی راحتی فبل قشنگ تا اون دنیا میری برمیگردی
وای از طبیعی ی چیزی فراتر از مرگ وای اون لحظه درد که هم جیش داری هم پی پی هم درد همم ان اس تی بهت وصله و نمیشه بری😶😑😑😑😑🔪
به قول دکترم طبیعی نهایت ۲۴ ساعت درد میکشی ولی سزارین یک عمر به نظر شما کدوم بهتره
من خودمم طبیعی بودم درسته درد زیادی داره ولی به محض به دنیا اومدن نی نی انگار هیچی نبود و تمام
بستگی به قدرت تحمل خودت داره مثالا من ترجیح میدم شکممو بدوزن تا یجای دیگمو😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.