خانما سزارین بهتره یا طبیعی

۹ پاسخ

هر کسی از یه بعدی میگ
هر دوتا خوبن
ولی من سزارین رو اوکی ترم
ترسم کمتره بهش

هرکس نظری داره ولی من سزارین انتخاب میکنم

من خودم اولین تجربمه ولی می‌خوام برم طبیعی

من سزارین رو انتخاب میکنم
بعضیا بعد طبیعی هموروئیدو افتادگی رحم و مثانه میگیرن
واژنشونم مثل قبل نمیشه دیگه

من اولی طبیعی بودم😣😣😣تا مرگ میری و برمیگردی .دومی و میخام انشالله سزکنم

من سر پسر اولم انتخابم سزارین بود. و خیلی هم راضی بودم

من که سزارین بودم خیلی هم راضی بودم

من انتخابم سزارین هست مادرم و خواهرمم سزارینی بودن چون لگن هاشون کوچیک بود احساس میکنم منم باید سزارین بشم به شدت فوبیا زایمان طبیعی دارم🤦‍♀️💔

منم دوتا بچه اوردم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ☔️بَرفی🌨🌈 مامان ☔️بَرفی🌨🌈 هفته شانزدهم بارداری