خانوما بنظرتون سزارین بهتره یا طبیعی

۱۲ پاسخ

ترجیحم طبیعی هستش

طبیعی یه ساعت مونده که زایمان کنی وحشتناک درد داره ولی وقتی بچه میاد بیرون تموم دردا تموم میشه

درد طبیعی مث مردن و زنده شدنه نمیدونم چجوری میگید دو ساعته،، من 16ساعت دررررد کشیدممم وپرینه بخیه خوردمم خیلی،، تا سه ماه درگیر بخیه ای ک جوش نمیخورد چون استراحتم خوب نبود و درگیر بچه،، سزارین عالیه واقعا

صدردصد سزارینننن

طبیعی بهتره من تجربه اش داشتم

طبیعی البته همراه با ماما خصوصی

من سزارین شدم راضیم

من خودم مامان اولی ام طبیعی میخوایم زایمان کنم

قطعا سزارین

من طبیعی ترجیح میدم

طبیعی هم زودتر خوب میشی کاراتو انجام میدی هم ب بچه راحت شیر میدی عوارض کمر درد اینجور چیزا هم نمیگیری

هرکی نظری داره
صدرصد طبیعی بهتره بدون عوارض ولی خب ترسناک
من انتخابم سزارین هست

سوال های مرتبط

مامان ☔️بَرفی🌨🌈 مامان ☔️بَرفی🌨🌈 هفته شانزدهم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری