خانما زایمان طبیعی بهتره یا سزارین ؟

۲ پاسخ

اصن سوال درستی نیست
هر کی هر تجربه تلخی داره
فکر میکنه اون یکی زایمان مناسب تره

من خودم شخصا زایمان اولم طبیعی بود
دومی هم قطعا میرم طبیعی

بستگی به بدن داره یکی براش طبیعی بهتره یکی براش سزارین خودمن سربچه اولم سزارین شدم نه قبلش دردداشتم نه بعدش حتی بعد عمل خودم همه کارامو میکردم

سوال های مرتبط

مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته نهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری