اصن سوال درستی نیست
هر کی هر تجربه تلخی داره
فکر میکنه اون یکی زایمان مناسب تره
من خودم شخصا زایمان اولم طبیعی بود
دومی هم قطعا میرم طبیعی
بستگی به بدن داره یکی براش طبیعی بهتره یکی براش سزارین خودمن سربچه اولم سزارین شدم نه قبلش دردداشتم نه بعدش حتی بعد عمل خودم همه کارامو میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.