خانما بنظرتون سزارین بهتره یا طبیعی؟

۷ پاسخ

هر کی ی نظری داره من سزارین بودم و راضیم

طبیعی اونم زایمان درآب

بستگی داره به خود شخص شاید سزارین هم درد زیاد بکشی چون خود رحم رو بخیه میزنن
ولی اگه خوش زایمان باشی طبیعی بهتره نهایتا تا ۱۰روز سخت باشه بعدش راحت میشی ولی سزارین نه

بستگی به خودت داره،وقتی توان وکشش طبیعی رو داشته باشی بنظرم خیلی گزینه خوبیه باماما همراه وپزشک خوب
اما وقتی بدنت همراه نیست سزارین بهتره..
درکل خودم اگه ده بار به عقب برگردم انتخابم بازم طبیعیه..خداروشکر زایمانام باآمادگی کامل بود

سزارین

تا ابدد طبیعی

بدن با بدن فرق داره من مامانم و ابجیم سزارین شدن میگن سخته من میگم عالی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
مامان ☔️بَرفی🌨🌈 مامان ☔️بَرفی🌨🌈 هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری