هر کسی میاد تجربه خودشو میگه عزیزم
اطلاعاتت ببر بالا هرکدوم خودت میدونی بدنت قوه داره و توانشو داره انجام بده
طبیعی همونجا درد داری سزارین بعدش
اگه بتونی طبیعی بزایی خیلی عالیه
من انتخابم سزرینه🫠
طبیعی مزخرفه از بس هر کی از راه میرسه میخاد دست بکنه و معاینه کنه ولی سزارین بعدش فقط درد داری
بازم هر کی هر طور دوسداره انجام میده نظرم گفتم
من بچه اولم سزارین بود اگر خدا لایق بدونه دومی رو بده بازم سزارین میکنم از طبیعی میترسم
بستگی به بدنت داره و حرف دکترت که لگنت بزرگ هست یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.