بچه اول سزارین خوبه یا طبیعی خانوم ها

۷ پاسخ

هر کسی میاد تجربه خودشو میگه عزیزم
اطلاعاتت ببر بالا هرکدوم خودت میدونی بدنت قوه داره و توانشو داره انجام بده

طبیعی همونجا درد داری سزارین بعدش

اگه بتونی طبیعی بزایی خیلی عالیه

من انتخابم سزرینه🫠

طبیعی مزخرفه از بس هر کی از راه میرسه میخاد دست بکنه و معاینه کنه ولی سزارین بعدش فقط درد داری
بازم هر کی هر طور دوسداره انجام میده نظرم گفتم

من بچه اولم سزارین بود اگر خدا لایق بدونه دومی رو بده بازم سزارین میکنم از طبیعی میترسم

بستگی به بدنت داره و حرف دکترت که لگنت بزرگ هست یا نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی