من طبیعی بودم و به شدت راضی ام
۱۶ سالکی پسرمو به دنیا آوردم با ۴ کیلو وزن...بخیه خوردم ولی اصلا گشاد نشدم هیکلم دقیقا اومد وزن قبل بارداریم ی کیلو ام اضافه نموند از بارداریم
حالا هر کی ی تجربه ای داره ولی من خیلی بودم بازم صددرصد طبیعی انتخاب میکنم
بايد ببینی بدنت چه شرایطی داره امادگی زایمان طبیعی داری یا نه من که اصلا طبیعی دوست ندارم دوبار سزارین شدم و دردش قابل تحمل بود روز بعد راحت کارشخصی خودم و بچه رسیدم حتی استراحت نشدم از مهمونام پذیرایی کردم😂 حالا بستگی به خودت داره کدومو تحمل کنی هردو درد خودشو داره ولی چیزی که بین همه مادرا من دیدم بعد دیدن بچشون همه دردا یادشون میره دیگه میچسبن به بچه سرگرم میشن.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.