سزارین یا طبیعی ؟ وچرا ؟

۱۳ پاسخ

سزارین اصلنم اذیت نشدم خیلی بعدش راحت کارامو کردم نه درگیر دردم نه هیچی بازم برگردم عقب سزارین

صددرصد سزارین .اصلا نمیتونم قبول کنم اون همه درد و اینکه یه چیزی چند کیلویی ازم خارج بشه .
من یه سقط داشتم پکیدم باهاش فک کن بخوام طبیعی بیارم نینیمو

سزارین قبلاً هم انجام دادم واقعا چیزای ک در مورد درد طبیعی میگن و نمیتونم تحمل کنم هرچند سزارین هم موقعه راه رفتن واسه اولین بار بعد عمل خیلی سخته ولی بهتره بنظرم

سزارین. دوس دارم اونجام پاره بشه و بخیه بزنم و اینهمهههه درد بکشم

سزارین چون بهتره

قطعا سزارین چون تر و تمیز هست

طبیعی چون وزنم بالاس میترسم از بخیه شکم و عفونت و داستانهای بعدش
و اینکه خودم تنهام نهایت یه هفته یکی بیاد پیشم بعدش خودم باید پاشم به زندگی برسم

صد در هزار طبیعی چون دوست دارم سری سر پا بشم و خودم ب بچه ام برسم و از نوزادیش لذت ببرم و در کل از قدیم و ندیم زایمان طبیعی بوده🤭🥲

من ترجیحم طبیعیه چون میخوام زود به زندگی عادی برگردم
ولی ترس بخیه طبیعی چون تو قسمت خاصیه اذیتم میکنه
وگرنه آستانه دردم بالاست
درکل هنوز تحقیقاتم کامل نشده

سزارین بهتره

طبیعی

دوتا طبیعی داشتم .انشالله اینم طبیعی.زودتر از سزارین به زندگی روال بر میگردی.دردات قبلش.سزارین بعدش تازه شروع میشه.

طبیعی چون چند تا بخیه میخوره تنگ تر از قبل میشی سزارین ۷ لایه پاره میشی تازه کلیم طول میکشه به روال عادی زندگی برگردی هرکیم دورم طبیعی بوده راضی ترین بوده ، سزارینیا هنوز بعد ۱ سال درگیر کورتونو درد بخیه هاشونن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری