سزارین یا طبیعی؟

۱۲ پاسخ

من طبیعی بودم با مامای همراه خوب بود

بستگی به آمادگی خودت داره

طبیعی

طبیعی

فقط سزارین

من طبیعی دوست دارم ولی مجبورم سز کنم

توکل بخدا. هرچی خدا بخواد. الان نمی‌خوام بهش فکر کنم استرس الکی به خودم بچم بدم. اون موقع که تو شرایطش قرار گرفتم. تصمیم گیری می‌کنه بچم. طبیعی بیاد یا سزارین

اگه میتونی طبیعی

بستگی به بدنت داره که کدوم بهتر باشه من سزارین بودم شکر خدا راضی ام

مسئله این است

بعداز دوتا طبیعی اینو سزارین اختیاریم

سزارین

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دل آرا ❤️‍🔥 مامان دل آرا ❤️‍🔥 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ملورین مامان مامان ملورین ۲ ماهگی