انتخابتون سزارین یا طبیعی؟

۳۳ پاسخ

قطعا طبیعی چونکه بدن ما برای این نوع زایمان ساخته شده و قابل ترمیم هست

بعداز طبیعی بعد از چندین سال رحم دچار افتادگی میشه و عمل سختیه پس همین سزارین کنیم بهتره

طبق تجربه اطرافیانم طبیعی دردش همون روزه سزارین یه عمر عوارضش باهاته

طبیعی بهتره چون دردش همون لحظه هست بعد سر پا میشی سرحالی انگار زایمان نکردی ولی سزارین اولش چیزی حس نمیکنی ولی همین ۱ ساعت بعد از عمل انگار دنیا رو سرت خراب کردن تا خیلی هم نمیتونی درست به کارهای روز مرت برسی کلی عوارض داره
من خودم سزارین اوژانسی شدم

حق انتخاب ندارم سزارین 😂

طبیعی

سزارین

قطعأطبيعى اينومادرامون گفتن

طبیعی

سزارین فقط و فقط

اگر مجبور نشم حتما طبیعی

طبیعی

طبیعی

طبیعی میگن بهتره حالانمیدونم

شاید طبیعی

صد در صد سزارین میکنم

سزارین

بخاطر اینکه واقعا کسی نیس اگ سزارین بشم مراقبم باشه مجبورم طبیعی بکنم ک زود سر پا شم شوهرمم از اون شوهرا نیست ک کمکم کنه دکتر استراحت داده بهم هم جفتم پایینه هم هماتوم دارم میگم برو مامانمو بیار کمکم کنه میگه باید خودت کاراتو بکنی

سزارین ✌

سزارین

اولی سزارین شدم اورژانسی دیگه دومی هم باید سزارین بشم

سزارین

اگه خودم دردم گرفت طبیعی اگه درد نگرفت سزارین چون با آمپول فشار و اینا داستان میشه سر دخترم طبیعی ولی بدون درد رفتم سختم شد البته بعدش خوب بود ولی قبلش خیلی درد کشیدم

نمیدانم

قطعا سزارین

صدرصد سزارین

سزارین قطعا

طبیعی بهتره
من دوس ندارم تو رخت خواب بمونم دوس دارم سریع جمع و جور بشم

سزارین

سزارین قطعا

قطعا طبیعی 👍🏼

طبیعی اما من اورژانسی سر دخترم‌سزارین‌شدم‌ای کاش نمیشدم‌😭

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل هفته هفدهم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه و تو دليم🩷🩵 مامان پناه و تو دليم🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری