خانوما طبیعی یا سزارین ؟ انتخابتون چیه؟

۱۶ پاسخ

من سزارین

قطعا سزارین 👌🏻👌🏻

صددرصد سزارین

طبیعی

من که سزارین واقعا تحمل طبیعی رو ندارم

سزارین

صدرصد طبیعی

سزارین

طبیعی

اگه بتونم صد در صد طبیعی 👌

هر کدوم که بچم و خودم اسیب نبینیم
اگه طبیعی باشه قبولش میکنم

قطعا طبیعی

نمیدونم بنظرم زایمان کلا سخته بعضیا بچشون راحت طبیعی بدنیا میاد سزارین بودم من ولی خب سخته من خیلی اذیت شدم بدنم ب امپول واکنش نشون میده استخون درد و کتفام درد شدید در حد مرگ میگیرن بزور نفس میکشیدم ولی خب بوده کسایی ک دوتا تجربه کردن گفتن قبل طبیعی سختتره سزارین بعدش

اولی رو طبیعی بودم با اپیدورال،دومی رو هم طبیعی میارم باز با اپیدورال،لامصب عسلهههههههه😂😂

۹۹ درصد طبیعی ،‌ مگر در شرایط جبر سزارین ،

من اگر بتونم ترجیحم طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیموشیرین🍋💛 مامان لیموشیرین🍋💛 هفته شانزدهم بارداری