من سزارین
قطعا سزارین 👌🏻👌🏻
صددرصد سزارین
طبیعی
من که سزارین واقعا تحمل طبیعی رو ندارم
سزارین
صدرصد طبیعی
سزارین
طبیعی
اگه بتونم صد در صد طبیعی 👌
هر کدوم که بچم و خودم اسیب نبینیم
اگه طبیعی باشه قبولش میکنم
قطعا طبیعی
نمیدونم بنظرم زایمان کلا سخته بعضیا بچشون راحت طبیعی بدنیا میاد سزارین بودم من ولی خب سخته من خیلی اذیت شدم بدنم ب امپول واکنش نشون میده استخون درد و کتفام درد شدید در حد مرگ میگیرن بزور نفس میکشیدم ولی خب بوده کسایی ک دوتا تجربه کردن گفتن قبل طبیعی سختتره سزارین بعدش
اولی رو طبیعی بودم با اپیدورال،دومی رو هم طبیعی میارم باز با اپیدورال،لامصب عسلهههههههه😂😂
۹۹ درصد طبیعی ، مگر در شرایط جبر سزارین ،
من اگر بتونم ترجیحم طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.