انتخابتون برای زایمان طبیعی یا سزارین؟ و چرا؟؟؟

۱۶ پاسخ

طبیعی چون دوس ندارم رو شکمم جای بخیه داشته باشم

طبیعی 🫢چون همون لحظه درد می‌کشی و تمام ولی سزارین وقتی از اتاق میای بیرون تازه شروع میشه و اینکه شکم بزرگ میشه رد بخیه ها تو سال های بعدش خازش میگیره و ....

طبیعی اسمش روشه

طبیعی چون همون لحظه دردش بعد پا میشی کاراتو وا میکنی خواهر شوهر من همینجوری کرد

صددرصدطبیعی چون دردش نهایت۵ساعته ولی می ارزه

من سزارین،چون پریدی هام درد وحشتناک میکشم احساس میکنم درد زایمان نمیتوانم تحمل کنم

طبیعی
چون یبار تجربه داشتم راضیم

من دوس داشتم طبیعی باشه از اول ولی خوب مشکل داشتم و نشد
طبیعی امسش روشه

بستگی به وزن بچم شرایط خودم و سلامت خودم و بچم داره هرکدوم رو دکترم صلاح بدونه انجام میدم چون اولویتم بچمه که حالش خوب باشه
درد برای ماها میگذره تموم میشه چه طبیعی چه سزارین مگه تاحالا کم درد کشیدیم
ولی خدایی نکرده اگه یه اتفاقی بخاطر خود خواهی من واسه بچم بیفته هیچوقت خودمو نمیبخشم بخاطر همین تا ماه های اخر هیچ تصمیمی نمیگیرم تا دکترم نظرشو بگه

سزارین چون راحت و بدون درد زايمان می کنی بعد استراحت میکنی
و تمام حاملگیت استرس زايمان طبیعی نداری

زایمان سزارین رو انتخاب میکنم

چون تو زایمان طبیعی مثانه شل میشه .. تموم عفونت های لگنی و شکمی از طریق سرویکس وارد بدن میشه
و گشاد شدن سرویکس
جدیدا ک تو زایمان سزارین برش هم میدن (بسته ب وزن نوزاد)
و موقع نشستن ارزوی مرگ میکنه طرف
دختر عموم طبیعی بود تقریبا 4 ماهه بشدت پشیمونه

من سزارین طبیعی مگه اینکه خوش زا باشی من که افتضاح بود بدترین خاطره ی عمرم

سزارین
درد طبیعی واقعا مرگه
خیلی بدزام

با اینکه دوتا سزارین داشتم
انتخابم طبیعیه که متاسفانه نشد

تااینجا انتخابم فقط سزارینه ب طبیعی فکرم نکردم☹️

از جفتش میترسم 😅خالم تو سزارین دکتر رگشو قطع کرد و لخته خون تو پاشه ۲۶ساله

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پیشی کوچولو مامان پیشی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان لیموشیرین🍋💛 مامان لیموشیرین🍋💛 هفته شانزدهم بارداری