خانمایی ک هم سزارین کردین هم طبیعی انتخابتون کدومه؟

۱۷ پاسخ

من تجربه دوتاش دارم پیشنهادم به همه اینه هیچ وقت هیچ کس طرف طبیعی هم نره درد زایمان یه طرف اون معایه های ماماها هم یه طرف

سزارین از شیکم پاره بشی بهتره تا از پایین بگا بری پسفردا باید هزینه لابیا بدی

من شدیدا طرفدار طبیعی بودم،و حتی تلاش های زیادی کردم
ولی خودم سزارین شدم، الان میگم چه بهتر

من طبیعی بودم کاملا راضیم

من با چیزی که از دوستام دیدم سزارین


چون اونایی که رفتن طبیعی بشن سز شدن
ولی چه فایده وقتی اون همه تلاش کردن تهشم فقط یه عالمه درد کشیدن😕

به نظرم کسی که قبل بارداری ورزشکار بوده یا دهانه رحم نرمی داره مناسبه طبیعیه


وگرن الکی میره بیمارستان آخرم سز میشه

من دوست دارم طبیعی باشه ولی میگن چون فشارم پایین احتمالا دکتر اجازه نده و سزارین بزنه😶

من طبیعی بودم تجربه سز ندارم درسته سخته درد میکشی ولی سریع سرپا میشی خودت کارات میکنی و بعد طبیعی اصن دردی نداری ترجیحم همون طبیعیع

من بشدت طرفدار طبیعی هستم خودمم زایمان طبیعی داشتم ( زود رس بود ولی از سزارین خیلی میترسم )

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

به نظرم طبیعی بهترین انتخابه از سزارین راحت تره. واقعا نمیدونم چجوری بعضیا میگن سزارین راحته .سزارین یه عمل جراحیه ۷ لایه ار شکم پاره مبشه .باید قبل زایمان طبیعی خودتو آماده کنی و ورزش کنی تا زایمان خوبی داشته باشی. بعضی خانوما از تنبلی انتخابشون سزارینه ولی بعدها کلی عوارض داره

فقط سزارین

اولین بارداریم هست و تجربه ای ندارم با تجربه مادرم و اطرافیانم بخام انتخاب کنم و علاوه بر اینا با تجربه دکترم قطعا سزارین

اونی که بدنش سالمه و قوی سزارین که درد تکونش نمیده بعد چندسال مادرم بعد دوازده سال هنوز داره همچنین عمم

با وضعیت الان ایشالله به زایمان برسیم

سزارین عزیزم.

من تجربه ندارم ولی از اطرافیانم دیدم
بنظرم سزارین بهتره

فقطططط طبیعی

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته هفدهم بارداری
مامان معنا 🐣 مامان معنا 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی🌸🤍 مامان نی نی🌸🤍 هفته شانزدهم بارداری