سزارین. از طبیعی ترس دارم بعدم طبیعی که بخیه بزنن چه فایده داره همون شکم بخیه بخوره بهتره تا واژن
سزارین چون تو طبیعی احتمال اسیب دیدن بچه هست
طبیعی . چون میخوام حس و حال واقعی و طبیعی رو تجربه کنم هم اینکه به نظرم خدا خودش این توانایی رو در زن ها قرار داده که بتونن طبیعی زایمان کنن خدا صلاح بنده هاشو بهتر میدونه زایمان برای شرایط اضطراریه. هم اینکه عوارضش کمتره دوس دارم بعد زایمان بدون درد بچمو بغل کنم کاراشو خودم انجام بدم😍☺️ از عوارض کمردرد آمپول سزارین هم می ترسم درد طبیعی شاید فوقش چند ساعت باشه ولی درد کمر یه عمر باهات میمونه.
سزارین چون آستانه دردم خیلی پایینه میدونم در توان من نیس
سزارین، من شاهد زایمان طبیعی خواهرم بودم با اینکه اپیدورال بود و بخیه نداشت چون بچه ش ریز بود/دوازده ساعت رو سیکل زایمان بود و خیلی اذیت شد،در نهایت بعد دوسال مجبور شد بره عمل کنه از بابت گشادی واژن/واقعا درک نمیکنم کسی رو که با بیست تا بخیه از زایمان طبیعی دفاع میکنه،از نظر من زایمان طبیعی یه تروما و اسیب روحی بزرگه که پشت حس مادرشدن و لمس یه لحظه ی خاص کاور میشه،بازم نظر شخصیم اینه که بخیه اگر قرار هست باشه جای بخیه سزارین خیلی بهتر
اولیم طبیعی بود خیلی راضی بودم
بلافاصله بعد زایمان خودم رفتم تو بخش کارا بچما کردم
منع ناشتا بودن و ۱۲ ساعت بعد چیز نخوردن و تکون دادن سر نداشتم
الانم دومی رو قصدم طبیعیه
طبیعی چون عوارضش کمتره
باید دید تا اونموقعه فیزیک بدنیم کدومشو قبول میکنه و دکترم چی میگه
هیچ اصراری رو هیچکدوم ندارم
نمیدونم از هردوتاش میترسم🤣🤣
طبیعی
سزارین از عملش و بعدش میترسم
سزارین چون اگه قراره از پایین بخیه بخورم و پاره بشم ترجیحم اینه از شکم بخیه بخورم
سزارین ، طبیعی داغون میشی. بدون بی حسی برش میزنن و بخیه میکنن. حداقل سزارین بی حسی. بعد مسلما برای سرویس رفتن خیلی مسئله هست مثل عفونت
... سلام
من استانه دردم خیلی پایینه فکر کنم اگه بخوام طبیعی زایمان کنم میمیریم انتخاب اول و اخرم سزارین
اگ بتونم بشه طبیعی چون حالو حوصله دردسراو دردا بعد زایمان سزارین رو ندارم
بارداری قبلیم طبیعی بودم و همچنان طبیعی میخام. از سزارین و پاره شدن شکمم میترسم و از لباس اتاق عمل و فضاش متنفرم.عوارضشم ک زیاده،بی خابی و کمردرد و بی حسی شکم و جای بخیه،تهوع تو اتاق سزارین و...
سزارین چون دکترم گفته های ریسکم
طبیعی چون عوارضش کمتره و زودتر به حالت عادی بر میگرده بدن مادر و میتونه به خودش و بچه و زندگیش برسه
و دومین دلیل ترس از اتاق عمل و خط بخیه روی شکم و حین عمل که متوجه برش روی پوست و بخیه میشی اصلا نمیتونم تصور هم کنم😐🙈🤯
قطعاااااا طبیعی، چرا وقتی میشه از راه طبیعی بچه رو بدنیا اورد خودمو ببرم زیر تیغ جراحی، الان زایمان بی درد با گاز بهترین نوعشه، من ک خیلی از سزارین میترسم
هم بخاطر جراحیش هم حجم خونی ک از دست میدم، هم عوارضش زیاده و میخواد زیاد سر جا بخوابیم
طبیعی سریع بلند میشیم به بچه میرسیم
اولی طبیعی بودم و واقعا واقعا بهم اسیب وارد شد از نظر روانی خیلی بده این یکی سزارین
هیچوقت از سزارین کردن پشیمون نشدم فقط رد بخیش بده که اونم بستگی به نوع پوستت داره
سزارین قطعا
من تو یکی از پست هام کامل تجربم رو توضیح دادم و بنظرم همون تجربه برام کافی بود که اگه هزاربار هم باردارم بشم برم طبیعی زایمان کنم با چیزایی که دیدم
من طبیعی ترجیح میدم چون ریکاوریش سریعتره و زودتر میتونی خودت بشی بازم شرایط هر فردی فرق میکنه
قطعا سزارین 🤌
سزارین چون نمیخوام در اینده برم عمل افتادگی رحم انجام بدم و اینکه گول تبلیغاتو نمیخورم
طبیعی
تجربه ای که داشتم خیلی خوب بود
درد داره آخراش خیلی ولی زمانی که بچه بدنیا میاد و میزارنش رو سینت همه چی تموم میشه
من بخیه هم خوردم ولی اصلا نه درد داشت نه مانع نشستن میشد
همه کارا بچرو خودم میکردم خیلی راحت و همه انرژی و توانم برای رسیدگی به بچه بودم
خودم نیازی به رسیدگی نداشتم
الانم انشالله شرایط خوب پیش بره طبیعی دوباره زایمان میکنم
فرق برش طبیعی و سزارین اینه که ۷ لایه شکم رو برش نمیدن
و البته به روحیه هر آدم بستگی داره
طبیعی چون ادم زودتر سر. پا میشه و زمانی که بچه به دنیا امد درد مادر شروع به کم شدن میکنه نه زیاد
من دوست دارم طبیعی زایمان کنم چون عوارضش کمتر از سزارینه و آینه زود میتونی سرپا شی و نیاز ب کمک نداشتع باشی
شکم اول طبیعی بودم احتمالا دومیم طبیعی راحتری دردو داری ولی اولشه سز بعدش درد داریو اذیتی طبیعی اولش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.