طبیعی یا سزارین؟چرا

۱۸ پاسخ

فکر کن این همه سونو سلامت جنین و سلفری و آنومالی میدی کلی هزینه میکنی. آخرش باز سلامتی مغزی بچه ت میسپری به زایشگاه که چه عرض کنم قتگاه تو بیمارستان ها... با یک لحظه خطا یک عمر بچه معلول یا سرش آسیب میبینه و هزارن مشکل دیگه

سزارین،چون ب شکل یه جراحی تموم میشه و من بدون اینکه زجر بکشم ساعت ها بچه م میاد به این‌دنیا و اینکه خطر اینکه بچه دیر در بیاد تو پروسه ی طبیعی نداره از نرسیدن اکسیژن به مغز بچه تو ریسک های طبیعی واقعا وحشت دارم

طبیعی چون همون تایم درد داری تموم میشه بعد سه روزم راحت به کارات میرسی هم به بچت

من میگم طبیعی چون بعدش دردی نداری اذیت نمیشی , ولی به قول دوستم که ماماست میگه بدن هر کسی فرق داره یکی با سزارین راحته یکی طبیعی

من سزارین شدم چون خودمو میشناختم طاقت درد ندارم. و نمیتونم تحمل کنم و اینکه حس خوبیه وقتی برای اولین بار بچتو میبینی درد نداشته باشی
البته پسر من تپل بود و خیلی میترسیدم از زایمان طبیعی

من هروقت باردار شدم صدرصد سزارین انتخاب میکنم چون میدونم بدنم تحمل درد ندازه

من قبلی طبیعی بود دومی هم طبیعی چون کسیو ندارم بعد سزارین مراقبم باشه

طبیعی اگر ماما اذیتت نکنه من بارداری اولم ۳۴هفتع میخواست ب دنیا بیاد سوزن فشار زدن بهم دهانه رحم باز نمیشد ۱۲ساعت سوزن فشار گرفتم بلالم هم کردن از بس معاینه میکردن و آمپول زدن داخل واژن و یا چیزی با قیچی چیدن خلاصه خیلی بد بود آخرم بردنم اتاق عمل




اگر ماما همراه داشته باشی
کلاس بارداری رفته باشی
ورزش کرده باشی
آمادگی زایمان طبیعی داشته باشی
بنظرم طبیعی بهتره ولی اگر نه صدرصد سزارین

سزارین ... راستش تو‌خودم نمی‌بینم یه بچه ی خوشگل از اون پایین بیاد بیرون 🤣ینی خودم از ترس میمیرم ...

سزارین تحمل درد ندارم،برا دخترم خیلی درد کشیدم

من طبیعی.
آبجیم هم طبیعی انجام داد همه سزارین.واسه سزارین خیلیییی خیلییی اذیت شد

من سزارین چون آدما اطرافم هم سزاریناشون دیدم هم طبیعیا و فهمیدم خود من سزارین برام جواب میده

والا من اولش گفتم طبیعی بعد یسری فیلما دیدم آنقدر ترسیدم پشیمون شدم ولی بصورت کلی بدن با بدن فرق می‌کنه من خودم یکم میترسم دیگه از طبیعی

بستگی به بدن و وضیت لگن داره
من طبیعی
برعکس تصور عوام راحته

سزارین .چون دوتای قبلم‌سزارین شدم😁

طبیعی
چون اصلا نمیتونم یه برش عمیق روی شکمم تحمل کنم

معلومه سزارین طبیعی هفت جد و آباد ادم میاد جلو چشمش

طبیعی

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
مامان پیشی کوچولو مامان پیشی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری