دوستان به نظرتون طبیعی یا سزارین؟

۱۱ پاسخ

صد درصد طبیعی
تناسب اندام و کم بودن عوارض طبیعی نسبت به سزارین ...
حاضرم درد طبیعی بکشم ولی آمپول بی حسی که مامانمو از پا در آورده بهم نزنن

تا ابد سزارین

طبیعی

من که خیلی از طبیعی میترسم ولی میگن سزارین اختیاری نمیکنن
دکترم گفت برات طبیعی اپیدورال انجام میدیم

طبیعی

صددرصد طبیعی بااینکه سرپسرم خیلی دردکشیدم میخام طبیعی زایمان کنم

سزارین

سزارین

من که سزارین بودم راضیم اینیکی هم سزارینیم

سزاارین

صددرصدد سزارین😁

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری