قطعاسزارین،برای من اصلا چیزوحشتناک و عجیبی نبود اونجوری که شنیده بودم نبود اصلا،طبیعی که حتی نمیتونم بهش فکرکنم.
تا. ابد سزارین
جفتشون سختیا خودشونو دارن ولی طبیعی دردت تا زمانیه ک بچه بدنیا بیاد سزارین برعکسشه دقیقا
من سزارین بودم خیلی زودم سر پا شدم سر بچه اولم
طبی با ورزش و امادگی قبلش بعلاوه مامای همراه که رفیق ۱۶ ساله ی صمیمیمه بعلاوه اتاق مخصوص زایملن که شوهرمم باشه و استفاده از کاهش دهنده های درد مثل گاز انتونوکس ، بنظرم خیلی لذت بخشه همشم به خاطر اینه که از چسبندگی در امان باشم بعلاوه ۷ لایه شکمم شکافته نشه و عضلات شکم چون عمودی هست و برش افقی برای همیشه اون تیکه پایین ازاد و جدا میمونه تو سزارین ! و ریکاوری بعد از طبیعی خیلی سریع تره و بعدش هیچ دردی نداری و راحت مرخص میشی ! البته طبیعی برای کسی که امادگی نداره اصلا توصیه نمیشه ! این نظر منه و لطفا جبهه نگیرید. و سعی نکنید جواب بدید که نههههه و نیست و فلان ! حوصله جواب دادن ندارم
بدون شک فقط سزارین
اصلا هم نگران نباشین بعدا هیچ عوارضی نداره من ۹ سال پیش سزارین شدم
حالا اینکه میگن سزارین بعدش سخته من تجربه نکردم بعدش اگ دردی داشتم شیاف گذاشتم سر۱۰روزم تنها شدم
سزارین واسه من بهترین انتخاب و تجربه بود 😍تیم اتاق عمل اینقد خوب و اروم بودن ک واقعا واسم بهترین تجربه شد واسه بعدشم پمپ درد بگیری موقع بلند شدنم شیاف بزاری هیچی نمیفهمی
من طبیعی رو انتخاب کردم خداروشکر راضی بودم چون قبلش ورزشای لگن و پیاده روی انجام داده بودم روز زایمانم ماماهمراه داشتم اصلا اونجوری که میگفتن وحشتناک نبود خداروشکر راضیم❤️
هزار درصد سزارین،منی ک اورژانسی سز شدم درد طبیعی فوق العاده برام سنگین و درد اور بود سعی میکنم بهش فکرنکنم
من طبیعی بودم،قبلشم کلی آمادگی روحی و جسمی داشتم برای زایمان، ولی دردش چیزی خارج از تصور بود بند بند وجود آدم درد میشه، ولی وقتی زایمانم تموم شد هیچ دردی یادم نمیومد😁بعدش زود سرپا شدم و به بچه ام رسیدم، الانم انتخابم زایمان طبیعی هست و امیددارم چون زایمان دومم هست بدنم آمادگیش بیشتر باشه و کمتر درد بکشم.چون بچه اولم کوچولوه و باید زود سرپا بشم به زندگی برگردم 💞
صددرصد طبیعی
هردو سختی خودش رو داره
طبیعی قبل زایمان سزارین بعد زایمان
ولی من ترجیح میدم لذت بغل کردن راحت بعد از ۹ ماه سختی رو از دست ندم
من ۲تا زایمان طبیعی داشتم
یدونه یک قلو
یدونه ام دوقلو
واقعا زایمان راحت بود چون کل بارداری رو فعالیت داشتم کلاس ورزش بارداری رفتم بدون هیچ برش و بخیه ای کاملا فیزولوژیک
و این رو به همه پیشنهاد میکنم
چون بدن آسیب کمتری میبینه
طبیعی که خیلی ترسناکه حتی بهم فکر میکنم قلبم درد میگیره
هر دو سختی خودشو داره الان من سر بچه اولم سزارین بودم سخت بود
طبیعی سخت بود برا من دلم میخاست سزارین میشدم که نشد
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.