من درد طبیعی رو کشیدم و خودم سزارین اختیاری کردم
از نظر من سزارین پادشاهیه و برا من دردی نداشت
بازم آستانه درد هرکس متفاوته بنظر من طبیعی زجر آورده
سزارین قطعا من سر پسرمسزارین اختیاری کردم راضی بودم
بنظرم بخیه ای که توی سزارین میخوری هزار برابر ارزش طبیعی داره که اخر سر بازم بخیه میخوری اونهم جای بد و بیجا
من طبیعی بودم خیلی بدبود۲۸ساعت دردکشیدم تواتاق سزارین زاییدم
من دوزانو مینشستم روی تخت توی هوا زمین به زور به بچم شیر میدادم این سزارینا جلوم که راحت شیر میدادن اعصابمو خورد میکردن . خلاصه بعد از یک روز و مدفوع نکردن ما راهی خونه شدیم و تا وقتی که بخیه ها خوب نشد من روی بالشت های طبی مینشستم حتی دوزانو پشت میز مبلی غذا میخوردم بچمو دراز کشیده شیر میدادم . خلاصه بعد از سه روز من دیگه فشار دستشویی رو نمیتونستم تحمل کنم و با مشورت ماما شیاف صابونی گذاشتم . زور دستشویی انگاری زایمان دوم کردم . باور کنید چهار دستو پا توی دستشویی کارمو کردم که اینقدر داد مسزدم از ترس بنده خدا بابا پریده یود توی دستشویی . وقتی بلند شوم دیدم بخیه هام افتاده وقتی رفتم دکتر دوباره با اسپری بیحشی بخیه خوردم داد زدم و اینم زایمان سوم . خلاصه سرتون درد ندارم بعد خوب شدن بخیه ها هم تا دوسالگی همورویید کشیدم . 😅
سلام من بچه اولم سه سال پیش تقریبا زایمانم طبیعی بود با دهانه رحم 4 سانت رفتم بیمارستان تمام دردامو توی خونه کشیدم و ساعت 10 رفتم بیمارستان و 12 ربع یچم بغلم بود . چیزی که اتفاق افتاد از تجربیاتم میتونم بگم ور صورتی که تحریکتون کردن یا درد های کوچیکی دارین اگه میتونسد حتما با مکقع بخوابید تا موقع درد های شدید اون وسط خوابتون نگیره یا بیحال بیحال نشین . من از اول مشکل یوبوست داشتم وقتی بچه هم میاد پایید من همش احساس مدفوع داشتم میرفتم میترسیدم زور بزنم . بعد از دارو گرفتن و پاره کردن کیسه ابم فشار ها زیاد شد و دهانه رحم به 10 سانت رسید وقتی رفتم روس تخت زایمان دکتر سریع اومد بالای سرم به من که نگفتن چه خبره ولی گفت میخوام بیحسی بزنم زور نزن و اونجا بود که متوجه شدم قراره خودشون بیشتر باز کنن ولی وقتی بچه اومد شروع کردن به بخیه زدن دیدم یک قسمت هایی واقعا متوجه دوختن میشم و حسابی درد داشتم . که میگفتم دیگه بسه اما ماما گفت عزیزم قسمتی که پشر اومد بیزون بیشتر پاره شد برای همین دیگه نمیشه بیحسی زد و باید تحمل کن حالا نگو بچه من به جای اینکه شونه هاش عمودی بیاد بیزون افقی اومده و باعث شده بیشتر بخیه بخورم باور کنید اینقدر که بخیه خوردم من حتی نتونستم توی بیمارستان به یچم درست شیر بدم یادمه بچم از ساعت 3 ظهر تا 12 شب چیزی نخورده بود که مامانم با هر بدبختی بود کمک پرستارا بیدارش کردیم که قندش نیوفته ولی باور نمیکنید با چه بد بدبختی داشتم شیر میدادم نامردا اصلا به من طبیعی رسیدگس نمیکردن من خواهش میکردم یک قرص استامینوفن بدید
من تجربه طبیعی دارم درد وحشتناکی آکا دوره نقاحتش کمه
من بچه اولم طبیعی زایمان کردم
واقعا طولانیه ولی خیلی راضیم چون ماما همراه گرفتم از ابتدا پرسه درد تو بیمارستان کنارم بود تا زایمان کردم رفتم تو بخش
قبلش هم کلاسهای زایمان راحت رفتم کلی به دردم خورد
بنظرم طبیعی می ارزید
فقط ۳ تا بخیه خوردم بخاطر ورزش و ماساژ پرینه
با دو تا زور بچه دنیا اومد چون نفس گیری و زور زدن تو کلاس یاد گرفته بودم
بعدش هم اذیت نشدم بخیه ها تا ۱۰ روز افتاد چون مراقبت کردم خودم با سرم شست و شو میشستم با سشوار خشک میکردم
خونریزیم هم همون ۱۰ روز بود و قطع شد
درد اینا هم دقیقا مثل پریودی بود ولی شدیدتر بازم به طاقت درد فرد بستگی داره بنظرم با ماما همراه قابل تحمل بود
سزارین،من درد طبیعی نکشیدم و بخاطر ضربان نامنظم سزارینی شدم فق درد سزارین بود ک یخورده تا آدم کامل بهوش بیاد درد داره و فشار دادن شکم🤕بعدش شیاف میزارن آروم میشه دردا
من تجربه طبیعی ندارم ولی سزارین هم بعد عمل واقعا تا یه هفته درد کشیدم🥺 جا بخیه ها منم حساااس نمیدونم دکتر میگفت یه بچه زاییدی نمیخوای درد داشته باشی😅 ولی درد کشیدم هم
۵ ماه دیگ میام میگم😂🚶🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.