طبیعی وحشتناکه درداش اما بعد اینکه بچه اومد راحت میشی و هیچ دردی تقریبا نداری میتونی بشینی بگردی و بچتو شیر بدی .. سزارین دو سه روز طول میکشه کمرراست کنی یه کم دردش بیشتره اما همین که درد زایمان طبیعی رو نمیکشی بنظرم سزارین بهتره
قطعااا طبیعی
سزارین … من که ۲۴ ساعت فقط جیغ زدم تو لیبر اخر سر هم با دهانه رحم۷ سانت ضربان قلب بچم اومد پایین رفتم اتاق عمل …فقط اونایی که حس میکنن از لحاظ جسمی عالین باید طبیعی زایمان کنن … من که انگار دو تا زایمان تو یه روز داشتم و طبیعی خیلی وحشتناک بود شکاف مقعد گرفتم شونم در رفت بس بالای تخت گرفتم زور زدم و بعدش چه افسردگی سختی گرفتم هووووف قطعا سزارین راحتره برای امثال مث خودم
سزارین
صد در صد طبیعی
سزارین
طبیعی
سزارین
بدون هیچ شکی سزارین
صددرصد سزارین
طبیعی
طبیعی
قطعا سزارین
سزارین
سزااااارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.