۱۳ پاسخ

سزارین ۱۰۰ درصد
درسته عوارض داره ولی بعد ها دچار افتادگی رحم و هزارجثر چیزای دیگه که خانومای قدیمی دارن نمیشیم

من خیلی دوست دارم سزارین بشم برام دعا کنید برای این بچه ام سزارین بشم واقعا نمیتونم توانش ندارم دیگه طبیعی

من دوتا طبیعی داشتم سنم کم بود اما هزاربار مرده ام زنده شدم اگر خدا بخواد سزارین میکنم این بار

اگ حامله بشم طبیعی

طبیعی

بچه دومم انشالا بازم سزارین

سزاااااارین👌

طبیعی

سزارین دوم

با توکل ب خدا سزااارییین 😍😂

سزارین

طبیعی انشالا اگر باردار باشم🥲🥺

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری