مامانا زایمان سزارین هستید یا طبیعی

۱۱ پاسخ

دوتا طبیعی اینم طبیعی

طبیعی

انشالله میخام سزارین بشم

اولی طبیعی بودم اینوهنوزنمیدونم ولی واقعا نمیخام طبیعی باشه

اولی طبیعی اینم اگه خدا بخواد طبیعی

اولی سزارین دومی که دوقلو بود سزارین اینم اگ خدا بخاد سزارین🙈🥴

بعد اینکه دو ماه اخر دکتر خودش تشخیص میده سزارین میشید یا طبیعی .

اولی سزارین
الانم سزارین

پییشنهادم طبیعیه

من اولی سزارین بودم اینم سزارین میرم چون طبیعی مرگ دیدم دردش تا اخرکشیدم سزارین شدم

سزارین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین♥️ مامان دلوین♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد