خب هر بدنی یه واکنشی نشون میده به هر کدوم از این زایمانا ،بستگی داره به توان و تحمل بدنت .ولی اونجوری که از اسمش معلومه طبیعی بهتره مسلما
بستگی ب بدنت داره من سزارین کردم از طبیعی میترسیدم
انتخاب من طبیعیه چون خیلی راحت و بهتر از سزارینه برا دردم اپیدورال میکنی
منم خودم میگم طبیعی در صورتی که سزارین شدم
هیچوقت ذپست ندارم سزارین
زود سرپامیشی میتونی بچه نگه داری
من تجربه ندارم ولی چیزی که از اطرافیانم دیدم طبیعی بهتر بود
سزارین بعدش میمیری
طبیعی تا بچه بیاد میمیری😂
طبیعی خیلی بهتره و زود سرپا میشی
هرکدوم خودت حسش بهش بهتره و باهاش استرس نمیگیری
من خودم طبیعی بودم دوست دارم اینم طبیعی باشم
به خاطره بعد از زایمانش راحت بلند میشی
میشینی اذایت می شی یکم ولی نه به اندازه ی سزارین
من خودم از سزارین واقعا میترسم
آره همون من اولش گفتم نمیخوام بعد لحظه اخر موقع زایمان گفتم میخوام دیگه زدن برام با امضای شوهرم
من ۴ تا بچه طبیعی آوردم وراضی بودم خدارو شکر طبیعی قبلش درد میکشی ولی سزارین باید هم درد وعوارض آمپول بی حسی رو بکشی هم باید درد شکم رو بکشی هم اینکه به آسونی سر پا نمیشی طبیعی هم یه آمپولی آمده بی دردی من واسه بچه چهارم زدمش عالی بود زدن تو سرم راحت انگار گیج میشی میری تو یه شهر بازی انگار صدا ها رو میشنوی ولی درد رو حس نمی کنی چشمات رو باز میکنی اونوقته که میبینی بچت مثل دسته گل دنیا اومده کنارته
هیچ تعصبی ندارم. هر چی که برای سلامتی خودم و بچه ام آسیبش کمتر باشه و میذارم به تشخیص دکتر.
من خواهرم بچه اش رو طبیعی زایمان کرد و سر بچه بزرگ بود. و خیلی خیلی اذیت شد ....
بستگی به شرایط لگن و سلامت جنین داره .امادرکل منم نظرم طبیعیه
بستگی به روحیه و توان خودت داره عزیزم اصلا بر اساس نظر دیگران نباید انتخاب کنی...بشخصه خودم جسمم روحم رو میشناسم دیگه میدونم آستانه تحملم نسبت به درد کمه قطعا از پس طبیعی بر نمیام میرم سمت سزاختیاری....
سزارین بهتره چون تمام حاملگیت استرس زايمان نداری
من انتخابم سزارینه،تو خودم اون پروسه ی درد کشیدن طبیعی رو نمیبینم و میدونم اگه خیلی اذیت شم رو حسم به بچه و خودم و همسرم تاثیر منفیه زیادی میزاره،
سر همین دکتری رفتم که میدونم کلا تخصصش سزارینه
سز بهتره بیدرد زايمان میکنی بعدش استراحت میکنی تا خوب بشی
من استرس طبیعی داشتم سزارین کردم سزارین رو دوس دارم 💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.