۳۱ پاسخ

طبیعی من دوتاش شدم😂😂

من نینی دار بشم طبیعی از سزارین متنفرم
و به شدت میترسم
بعدم من ادم کم طاقتی ام درد شدید لحظه ای رو به درد کم طولانی مدت ترجیح میدم

طبیعی

طبیعی 💪😅

طبیعی بازم میترسم

سزارییییین عالییی بود🤣🤣

سزارین

دوتای قبل سز‌‌‌..سومی هم‌سز

منکه از الان دکتر سزارین اختیاریمو پیدا کردم

اگ قسمت بشه طبیعی

البته ک سزارین

حتی تصور طبیعی برام وحشتناکه
صدرصد سزارین

سزاریننننن ایشالله😂🤰🏻

انشاالله طبیعی

سزارین چون تو خودم نمیبینم بتونم تحمل درد طبیعی رو داشته باشم
تحمل دردم خیلی پایینه🥲

طبیعی

طبیعی بنظرم

سزاریننننننن

من نظرم طبیعیه فکرکنم آسون باشه برام

طبیعی

بستگی ب توان و بدن آدم داره.....من طبیعی زایمان کردم ولی نمی‌تونستم راه برم یا بلند بشم.....ولی بعضیا خیلی راحت بلند میشن کاراشون میکنن

سزارین

حتی اگ بمیرمم میگم سزارین

طبیعی

طبیعی دیگه سمتش نمیرم سزارین

سزارین اگه خدا قسمت کنه 🤰

سزارین

درخواست میدی قشنگم

سزارین

سزارین

طبیعی 🙂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین♥️ مامان دلوین♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پیشی کوچولو مامان پیشی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته سی‌ام بارداری
مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان معنا 🐣 مامان معنا 🐣 هفته یازدهم بارداری