مامانا کیوی ت هفته من ضرر دارد ؟؟

۴ پاسخ

دکتر به من گفت نخورم

سلام ببخشید تو چند هفته اید
چه علائمی دارید

نه ضرر نداره

شنیدم میگم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری