خانوما هلو تو هفته من ضرر دارد یا نه

۱۲ پاسخ

چه ضرری عجب حرفایی میزنی بخورمیوه تابستانی نی نی خوشگل بشه

منم میخورم

بخورخیلی خوبه که

اتفاقا شنیدم هلو بچه رو خوشگل می‌کنه و میوه ی دختره

سلام به همه بخیر دوستان گلم من دارم قرصهامو استفاده می کنم با اینکه حالت تهوع واستفراغ یابی ادبی نباشه گاهی وقتهاهم اسهال شددیدی گیرم من دکترم دوقوطی قرص اوزیل وصددونه متفرمین ودوکارتون روفولیک البته یک قوطی اوزیل تمام شد دارم دومین قوطی رومصرف می کنم ازصدتا قرص متفرمین 22دونه مونده ازدستم روفولیک 23 دونه مونده

بخور اصلا ضرر ندارع اتفاقا مفیدم هست واسه زیبایی جنین هم خوبه

من ک همش هوس میکنم و میخورم

نه من میخورم

اها‌ مرسی از راهنماییتون میخورم پس

نه بابا بخور

منکه میخورم

منکه میخورم

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥹 مامان هدیه امام رضا🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان ابتسام مامان ابتسام هفته یازدهم بارداری