خانمها گلاب در هفته من ضرر دارد

۲ پاسخ

عزيزم هرچي مي خواي بخوري مخصوصا سه ماه اول تو گوگل سرچ كن ببين براي خانم باردار چي نوشته اگه خوبه بخور نوشته خوب نيست نخور
ادم ها باهم متفاوتن حتي دو تا بارداري يه ادم باهم فرق ميكنه من خودم سرپسرم تقريبا همه چيز بجز زعفران،جگر،آناناس،كرفس و آب هويج ميخوردم
مرتب ارده ميريختم رو خرما ميخوردم اين بارداريم يك قاشق ارده خوردم تقريبا هم هفته هاي شما بودم به خونريزي افتادم دكترم گفت بارداري ها با هم فرق ميكنه نخور

بله گرمه نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۵ ماهگی
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی