برای یبوست چی خوبه

۱۱ پاسخ

واگه قندنداری چندعددخودزردالوروبخوری زیادنخوربادداره دلدردمیگیری دلت بادمیکنه

سیب باپوست بخوری سوپ واینجورچیزا

شیرگرم بخور
کاهو خیار
الوخیس کنی بخوری تقریبابعدصبحونه واگه قندنداری انجیروزردالوهم خیس کن

آلو خیلی خوبه یا قیصی سعی کن سالاد شیرازی بخوری با غذات .خیار گوجه خوبه .به دکترتم بگو برات شربت بنویسه چون یبوست زیاد جفتو پایین میاره

ب سالاد روغن زیتون بزن

واسه من که هیچی جواب نمیده حتی شربت ملین هم خوردم انگار نه انگار

فقط آبش نباید داغ باشه
آب کتری دیشب که سردم شده خوبه

اخ ازوقتی که هیچی روش جواب نمیده خخ

کمپوت گلابی خوبه انجیر ام خیس کنی بخوری ام خوبه

کیوی شربت گلاب

صبح ناشتا قبل صبحانه ی استکان آب جوشیده ولرم با یک قاشق مرباخوری عسل هم بزن بخور
برای من که عالی بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری