دخترا برای یبوست چی خوبه بخورم

۷ پاسخ

روز رو با یک لیوان آب ولرم شروع کن اینم خیلی تاثیر داره علاوه بر توصیه دوستان که همشون کاملن

موز عالی

سلام عزیزم
من اخر شب
اب گرم و دو قاشق. وغن زیتون میخوردم
خیلیییی جواب داد
و اینکه دیگه هرررر روز دوتا کیوی. دوتا خیارو میخورم الان دوماهه
تاجایی بشه نون بربری و برنج نمیخورممم
و یک شربت لاکسی ژل دکترم داد گفت بی ضرره
اونم خیلییییی خوب بود واقعا

الوبخارا

عزیزم نوشیدن اب مهم ترینه،
میوه رو روزانه داشته باش مخصوصا کیوی،انجیرم تونستی شبا بذار خیس بخوره صبح بخور،
روزی هم یه قاشق روغن زیتون.
من قبل بارداری داشتم ولی تو بارداری همین موارد رو رعایت می کنم خیلی خوبه.

انجیر روغن زیتون خیار شیر سرد شیاف گلیسیرین چای سرد شیر موز نصف لیوان
الو خشک

کیوی انجیر خیس خورده مایعات گوجه

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری