خانوما برای یبوست بارداری چی خوبه بخورم؟

۱۱ پاسخ

شربت لاکسی هرب

زیتون،روغن زیتون،مایعات فراوان،نارنگی،گلابی،الو،انجیر(برا من ازهمه بیشتر زیتون و نارنگی جوابه)

دکتر به من گف
شبی ۶تا۸عدد کیوی
سوپ همراه با روغن زیتون سالاد با روغن زیتون
صبح چند عدد آلو نم کنید شبها قبل خواب بخورید
آب فراوان بخورید
برای من عالی بود💔

انجیر زرد الو

پر زردالو و انجیر رو بزار تو اب خیس بخورن حسابی و بعدش بخور

اب فراوان ینی چند لیوان در روز ی مامان باید بخوره؟

آلو ٫انجیر٫برگه زرد آلو٫گلابی

با اش مشکل دارم بالا میارم ولی سوپو میخورم

اسفناج
آلو پرزردالو انجیر سبزیجات پخته شده و اب فراوان

سیب
مایعات
اگر شدیده باید بری دکتر قرص بگیری
توی اینترنت هم سرچ کنی میاره برات

آش رشته سوپ و اینا

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری